Úvod › Zákazníci › Průzkum spokojenosti 2024
Vysokou spokojenost s úrovní služeb ukázal poslední průzkum spokojenosti, který pro společnost 1.SčV, a.s., provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS.
Výzkumu se zúčastnilo 460 respondentů z řad individuálních zákazníků, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem.
„Cílem tohoto průzkumu je zjistit spokojenost zákazníků s úrovní poskytovaných služeb, s kvalitou dodávané vody a s poskytováním informací. Zároveň nám umožňuje ověřit kvalitu poskytovaných informací, zájem o poskytování informací ze strany zákazníků a přístup zaměstnanců k zákazníkům.“ Uvedl Robert Morávek, generální ředitel společnosti 1. SčV, a.s.
Z celkového počtu 460 dotazovaných projevilo celkovou spokojenost s úrovní služeb 93 procent zákazníků. V porovnání s minulým rokem, je celková spokojenost na úrovni z minulého roku i průměru za všechny regiony Veolie.
Nejvyšší vliv na celkovou spokojenost zákazníků má kvalita dodávané vody a plynulost její dodávky.
U obou parametrů výzkum potvrdil výborné výsledky napříč všemi segmenty. S kvalitou dodávané pitné vody je spokojeno 92 % respondentů, u bytových družstev a firem pak dokonce 94 % respondentů.
Návštěvnost ZC i spokojenost s návštěvou oproti minulému roku nepatrně klesla, naopak vzrostla spokojenost s vyřízením požadavku na zákaznické lince. Spokojenost s profesionalitou zaměstnanců zůstává na úrovni předchozích let. Oproti výsledkům minulého průzkumu vzrostla spokojenost s dostatkem a kvalitou informací. Vzrostla také znalost i spokojenost se službou SMS info -nejznámější je u zástupců bytových družstev.
A jaký způsob komunikace zákazníci preferují? Nejpreferovanějším informačním kanálem jsou internetové stránky, u družstev a firem zákaznická linka.
Na výsledky průzkumu spokojenosti zákazníků společnost okamžitě reaguje a snaží se je zohlednit při dalším směřování zákaznické komunikace.
Agentura IBRS - International Business and Research Services - působí na českém trhu už 28 let a svým klientům nabízí plný servis v oblasti marketingového výzkumu, včetně navazujícího poradenství. IBRS realizovalo na českém trhu více než 3800 projektů pro 700 různých klientů. Mezi klienty IBRS patří nejen významné korporace, ale i menší firmy z různých trhů. IBRS je korporátním členem světové organizace pro výzkum veřejného mínění a marketingový výzkum ESOMAR.
Zákaznická linka
Novohospodská 93
261 01 Příbram IX
datová schránka: mw2g7ve
Žádost o existenci inženýrských sítí
Potřebujete zjistit, zda na vašem pozemku jsou vodovodní a kanalizační sítě? Pak vyplňte žádost
a informace vám bude zaslána.
Rozbory vody
1. SčV, a.s. provádí rozbory pitných a odpadních vod.