Úvod › Média › Tiskové zprávy › Zákaznické centrum v Příbrami se přestěhovalo
14. srpen 2017
Zákaznické centrum 1. SčV v Příbrami se přestěhovalo do nových prostor provozního střediska na Novohospodské.
Společnost 1. SčV, a.s. se snaží neustále zkvalitňovat své služby a proto se rozhodla přestěhovat své zákaznické centrum v Příbrami do nových prostor, které vznikly přímo v areálu provozního střediska Novohospodská 93 v Příbrami IX. Tím tak poskytne zákazníkům veškerý komfort při řešení kompletních vodohospodářských služeb na jednom místě.
„Cílem je zajistit zákazníkům pohodlné vyřešení veškerých služeb souvisejících s vodou. Naši zákazníci tak při jedné návštěvě vyřeší jak smluvní, tak provozně technické záležitosti a to bez komplikovaného přejíždění. Nové prostory disponují parkovištěm a jsou snadno dostupné MHD“ uvedla Zuzana Kolingerová, manažerka zákaznických služeb společnosti 1. SčV, a.s., která je provozovatelem vodohospodářského majetku v Příbrami.
„Věříme, že tento krok povede k dalšímu zefektivnění poskytovaných služeb a že zákazníci budou s kvalitou našeho zákaznického servisu v nových prostorách i nadále spokojeni“ doplnila Kolingerová.
Úřední hodiny zůstanou zachovány stejné jako v původním zákaznickém centru.
Pracovní doba:
PO a ST 8.00 – 17.00 hod.
ÚT a ČT po předchozí rezervaci
PÁ 8.00 – 12.00 hod.
Zákaznická linka: 840 111 322 nebo 601 275 275
Zákaznická linka
Novohospodská 93
261 01 Příbram IX
datová schránka: mw2g7ve
Žádost o existenci inženýrských sítí
Potřebujete zjistit, zda na vašem pozemku jsou vodovodní a kanalizační sítě? Pak vyplňte žádost
a informace vám bude zaslána.
Rozbory vody
1. SčV, a.s. provádí rozbory pitných a odpadních vod.