Úvod › Média › Tiskové zprávy › Zákazníci jsou se službami 1. SčV spokojeni
6. listopad 2017
Stejně jako v předchozích letech společnost provedla pravidelný průzkum spokojenosti zákazníků.
Z celkového počtu 400 dotazovaných projevilo celkovou spokojenost s úrovní služeb 92 procent zákazníků. Osloveni byli individuální zákazníci, bytová družstva a firmy. Oproti minulému roku spokojenost se službami mírně vzrostla, stejně tak jako spokojenost s kvalitou dodávané vody, která se vyšplhala na 90 procent. Zlepšení evidujeme i v souvislosti s plynulostí dodávek vody, kdy spokojenost potvrzuje 95 procent. Na 94 procent dotázaných je spokojeno s profesionalitou zaměstnanců.
"Právě tyto výsledky průzkumu spokojenosti nám pomáhají udržovat kvalitu poskytovaných služeb na stále vysoké úrovni. Případný registrovaný pokles spokojenosti je okamžitě zohledněn při dalším směřování zákaznické komunikace." uvedla Kristina Blaszczyková, tisková mluvčí společnosti 1. SčV, a.s.
Průzkumy spokojenosti provádí společnost každoročně a od roku 2008 je zveřejňuje na svých webových stránkách.
Průzkum společnost realizuje ve spolupráci s nezávislou externí agenturou IBRS - International Business and Research Services s.r.o.. Samotný průzkum se uskutečnil v rámci celé skupiny Veolia.
Zákaznická linka
Novohospodská 93
261 01 Příbram IX
datová schránka: mw2g7ve
Žádost o existenci inženýrských sítí
Potřebujete zjistit, zda na vašem pozemku jsou vodovodní a kanalizační sítě? Pak vyplňte žádost
a informace vám bude zaslána.
Rozbory vody
1. SčV, a.s. provádí rozbory pitných a odpadních vod.