Úvod › Média › Tiskové zprávy › 1.SčV spustila nový zákaznický portál a mobilní aplikaci
10. květen 2017
Začátkem května spustila 1. SčV, a.s. (1. SčV) pro zákazníky nový zákaznický portál a pro všechny zákazníky a spotřebitele také novou mobilní aplikaci.
Kromě modernějšího vzhledu a lepší přehlednosti mají uživatelé nově možnost platit faktury online pomocí platební karty VISA a MasterCard nebo přes platební tlačítko, které funguje jako odkaz do internetového bankovnictví s předvyplněným příkazem. Zákaznický portál a mobilní aplikaci Moje Veolia pro své vodárenské společnosti vytvořila společnost Veolia.
Uživatelům, kteří již přístup do zákaznického portálu a mobilní aplikace mají, zůstanou po přihlášení do nového prostředí zachované údaje a historie spotřeb, faktur, požadavků a dalších údajů. Nový účet do zákaznického portálu je možné vytvořit na internetových stránkách 1. SčV nebo s pomocí rozcestníku moje.veolia.cz a do mobilní aplikace po jejím stažení přímo v mobilu.
Mobilní aplikace je určena nejen odběratelům, ale také spotřebitelům a je k dispozici ke stažení pro uživatelská rozhraní Android i iOS. V aplikaci pro nepřihlášené uživatele jsou k dispozici informace o haváriích a odstávkách a nejbližších kontaktních místech dané společnosti. Mobilní aplikace, která je v podstatě kopii portálu, je v utilitních společnostech naprosto unikátní.
„Cílem nového portálu a aplikace je nejen modernizovat uživatelské prostředí, ale především zvýšit komfort našich zákazníků a spotřebitelů. Platit účty na cestě do práce, ve frontě v obchodě nebo doma u televize je již běžnou záležitostí. Možnost platby online přes portál či aplikaci v našem oboru je však nadstandardní. Věřím, že uživatelé tuto novinku ocení,“ uvedl Petr Maximilián, ředitel úseku zákaznických služeb skupiny Veolia v ČR.
Zákaznický portál a mobilní aplikace Moje Veolia umožňují okamžitý a zabezpečený přístup k elektronickému zákaznickému účtu. Zákazník má přehled o svých vyúčtováních a zálohách a může si vyřídit vybrané požadavky online, jako například změnu nastavení úhrad nebo nahlášení samoodečtu. Dále může sledovat vývoj své spotřeby vody z posledních vyúčtování, zarezervovat si schůzku v zákaznickém centru, nechat si zasílat elektronickou verzi faktury atd.
Zákaznický portál je k dispozici všem odběratelům, kteří mají s 1. SčV uzavřenou smlouvu na dodávku vody z veřejného vodovodu a na odvádění odpadních vod veřejnou kanalizací.
Zákaznická linka
Novohospodská 93
261 01 Příbram IX
datová schránka: mw2g7ve
Žádost o existenci inženýrských sítí
Potřebujete zjistit, zda na vašem pozemku jsou vodovodní a kanalizační sítě? Pak vyplňte žádost
a informace vám bude zaslána.
Rozbory vody
1. SčV, a.s. provádí rozbory pitných a odpadních vod.