Úvod › Zákazníci › Průzkum spokojenosti 2023
Vysokou spokojenost s úrovní služeb ukázal poslední průzkum spokojenosti, který pro společnost 1.SčV, a.s., provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS.
Výzkumu se zúčastnilo 460 respondentů z řad individuálních zákazníků, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem. Šetření probíhalo od 4. září do 13. října 2023.
„Se službami 1.SčV je celkově spokojeno 94 % respondentů, což je nadprůměrná hodnota ve srovnání s jinými firmami v obdobných oborech. Nejvyšší celková spokojenost je bytových družstev a firem, dokonce 98 %. “ uvádí výsledky letošního průzkumu Miloš Rybáček, jednatel společnosti IBRS. Spokojenost zákazníků s 1.SčV je dlouhodobě na vysoké úrovni. Od roku 2015 byly hodnoty vždy nad devadesáti procenty.
Kvalitu pitné vody oceňuje 92 % zákazníků
„Nejvyšší vliv na celkovou spokojenost zákazníků má podle výzkumu kvalita dodávané vody a plynulost její dodávky. U obou parametrů výzkum potvrdil výborné výsledky napříč všemi segmenty“, doplňuje Miloš Rybáček. S kvalitou dodávané pitné vody je spokojeno 92 % respondentů, u bytových družstev pak dokonce 96 % respondentů.
Voda z kohoutku je stále oblíbená. 87 % respondentů uvedlo, že vodu z kohoutku používá doma k pití. Vodu z kohoutku pijí častěji ženy a respondenti s vyšším vzděláním (90 - 93 %).
Jak lidé vnímají plynulost dodávek pitné vody? Celkem 96 % respondentů je spokojeno, u firem dokonce 98 % respondentů.
Výzkum potvrdil mimořádnou spokojenost s profesionalitou zaměstnanců
Devadesátpět procent zákazníků, kteří přišli do kontaktu se zaměstnanci 1.SčV, oceňují jejich profesionalitu. S chováním a vystupováním odečítače vodoměru je spokojeno 99 %.
Roste důraz na moderní způsoby komunikace
Respondenti oceňují také zákaznickou péči 1.SčV. S vyřízením požadavku na zákaznickém centru je spokojeno 93 % respondentů, u individuálních zákazníků je spokojenost dokonce 100%. S kvalitou informací je spokojeno 85 % respondentů. Jaký způsob komunikace zákazníci preferují? Mladší a s vyšším vzděláním preferují elektronickou formu komunikace (internet, e-mail, zákaznický portál, sms), naopak starší upřednostňují zákaznickou linku. Zákaznický portál nejvíce preferují individuální zákaznicí, bytová družstva více e-mail a zákaznickou linku. Respondenti z jejich řad byly stoprocentně spokojeni. Internetové stránky 1.SčV jsou nejvyhledávanější také pro bytová družstva a firmy.
Agentura IBRS - International Business and Research Services - působí na českém trhu už 28 let a svým klientům nabízí plný servis v oblasti marketingového výzkumu, včetně navazujícího poradenství. IBRS realizovalo na českém trhu více než 3800 projektů pro 700 různých klientů. Mezi klienty IBRS patří nejen významné korporace, ale i menší firmy z různých trhů. IBRS je korporátním členem světové organizace pro výzkum veřejného mínění a marketingový výzkum ESOMAR.
Zákaznická linka
Novohospodská 93
261 01 Příbram IX
datová schránka: mw2g7ve
Žádost o existenci inženýrských sítí
Potřebujete zjistit, zda na vašem pozemku jsou vodovodní a kanalizační sítě? Pak vyplňte žádost
a informace vám bude zaslána.
Rozbory vody
1. SčV, a.s. provádí rozbory pitných a odpadních vod.