Úvod Zákazníci Závazky zákaznických služeb Závazky informovanosti

Závazky informovanosti

Informujeme Vás v případě přerušení dodávky nebo odkanalizování.

V případě plánovaného přerušení dodávek vody Vás informujeme alespoň 15 dní předem.

Dojde-li k náhlé technické havárii, zašleme Vám informaci formou SMS .**

** Informace o havárii jsou zasílány SMS zprávou všem registrovaným zákazníkům z dotčených oblastí. Služba je nabízena zdarma na http://www.voda-info.cz.

 
Zodpovíme všechny dotazy týkající se kvality vody, odkanalizování a fakturace.

Telefonicky odpovídáme okamžitě.

Emailem odpovídáme do konce následujícího pracovního dne.

Poštou odpovídáme do 8 pracovních dní.

 

Sledujeme Vaši spokojenost a zveřejňujeme výsledky průzkumu.

Každý rok provádíme průzkum spokojenosti našich zákazníků a jeho výsledky zveřejňujeme v médiích, na internetu i v zákaznických centrech nebo zákaznickém časopise Voda pro Vás.

 

V případě nedodržení uvedených lhůt Vám doručíme věcný dar.

Zákaznická linka

Bílá linka:

840 111 322 

Mobil:

601 275 275

Zasílací adresa:

Novohospodská 93

261 01 Příbram IX

 

datová schránka: mw2g7ve

 

Žádost o existenci inženýrských sítí

Potřebujete zjistit, zda na vašem pozemku jsou vodovodní a kanalizační sítě? Pak vyplňte žádost

a informace vám bude zaslána.

Rozbory vody

Akreditovaná laboratoř         

1. SčV, a.s. provádí rozbory pitných a odpadních vod.

Kalkulačka spotřeby vody

 estimez-conso-3.swf