Úvod Zákazníci Průzkum spokojenosti 2018

Průzkum spokojenosti 2018

Průzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami.

Z celkového počtu 400 dotazovaných projevilo celkovou spokojenost s úrovní služeb 95 procent zákazníků. Oproti minulému roku spokojenost se službami opět mírně vzrostla.  Zlepšení eviduje 1. SčV i v souvislosti s plynulostí dodávek vody, kdy spokojenost potvrzuje 97 procent. Na 97 procent dotázaných je spokojeno s profesionalitou zaměstnanců.

Právě tyto výsledky spokojenosti pomáhají společnosti udržovat kvalitu poskytovaných služeb na stále vysoké úrovni a její případný registrovaný pokles  je okamžitě  zohledněn při dalším směřování zákaznické komunikace. V posledních letech jsme neustále registrovali nízké procento zákazníků, kteří nedokázali správně identifikovat svého dodavatele. Vyplatila se tak snaha v oblasti zákaznické komunikace, zejména ve zvýšení povědomí regionální značky a dnes evidujeme již 40 procent zákazníků, kteří uvádí správný název 1. SčV.

V dalším období se společnost více zaměří na zlepšení plynulosti dodávek vody, kde  letos zaznamenala mírné zhoršení.

Průzkumy spokojenosti provádí společnost každoročně a od roku 2008 je zveřejňuje na svých webových stránkách. Mezi dotazované skupiny patří individuální zákazníci, bytová družstva a firmy.

Průzkum společnost realizuje ve spolupráci s nezávislou externí agenturou IBRS - International Business and Research Services s.r.o.Samotný průzkum se uskutečnil v rámci celé skupiny Veolia. 

Průzkum spokojenosti 2018

Zákaznická linka

840 111 322 

nebo

601 275 275

Zasílací adresa:

Novohospodská 93

261 01 Příbram IX

 

datová schránka: mw2g7ve

 

Žádost o existenci inženýrských sítí

Potřebujete zjistit, zda na vašem pozemku jsou vodovodní a kanalizační sítě? Pak vyplňte žádost

a informace vám bude zaslána.

Rozbory vody

Akreditovaná laboratoř         

1. SčV, a.s. provádí rozbory pitných a odpadních vod.

Kalkulačka spotřeby vody

 estimez-conso-3.swf