Úvod Média Tiskové zprávy

Zákaznické centrum v Příbrami se přestěhovalo

Zákaznické centrum v Příbrami se stěhuje

14. srpen 2017

Zákaznické centrum 1. SčV v Příbrami  se přestěhovalo do nových prostor provozního střediska na Novohospodské.

Společnost 1. SčV, a.s. se snaží neustále zkvalitňovat své služby a proto se rozhodla přestěhovat své zákaznické centrum v Příbrami do nových prostor, které vznikly přímo v areálu provozního střediska Novohospodská 93 v Příbrami IX.  Tím tak poskytne zákazníkům veškerý komfort při řešení kompletních vodohospodářských služeb na jednom místě.

 „Cílem je zajistit zákazníkům pohodlné vyřešení veškerých služeb souvisejících s vodou. Naši zákazníci tak při jedné návštěvě vyřeší jak smluvní, tak provozně technické záležitosti a to bez komplikovaného přejíždění. Nové prostory disponují parkovištěm a jsou snadno dostupné  MHD“ uvedla Zuzana Kolingerová, manažerka zákaznických služeb společnosti    1. SčV, a.s., která je provozovatelem vodohospodářského majetku v Příbrami.

„Věříme, že tento krok povede k dalšímu zefektivnění poskytovaných služeb a že zákazníci budou s kvalitou našeho zákaznického servisu v nových prostorách i nadále spokojeni“ doplnila Kolingerová.

Úřední hodiny zůstanou zachovány stejné jako v původním zákaznickém centru.

Pracovní doba:

PO a ST  8.00 – 17.00 hod.   

ÚT a ČT po předchozí rezervaci

PÁ 8.00 – 12.00 hod.

Zákaznická  linka: 840 111 322 nebo 601 275 275

 

Zákaznická linka

Bílá linka:

840 111 322 

Mobil:

601 275 275

Zasílací adresa:

Novohospodská 93

261 01 Příbram IX

 

datová schránka: mw2g7ve

 

Žádost o existenci inženýrských sítí

Potřebujete zjistit, zda na vašem pozemku jsou vodovodní a kanalizační sítě? Pak vyplňte žádost

a informace vám bude zaslána.

Rozbory vody

Akreditovaná laboratoř         

1. SčV, a.s. provádí rozbory pitných a odpadních vod.

Kalkulačka spotřeby vody

 estimez-conso-3.swf