Úvod › Média › Tiskové zprávy ›
28. červenec 2016
Od poloviny července mohou zákazníci 1. SčV využívat další číslo zákaznické linky.
Od poloviny července teď nově zákazníci 1. SčV mohou využívat další číslo zákaznické linky. „Vyslyšeli jsme názory svých zákazníků a přidáním dalšího mobilního čísla předpokládáme zlepšení komunikace s naším call centrem v případě vyřizování veškerých záležitostí okolo vody.“ řekla Kristina Blaszczyková, tisková mluvčí 1. SčV, a.s., která provozuje vodohospodářský majetek na Příbramsku a Říčansku.
Informace o službách 1. SčV, a.s. jsou tak nově dostupné na mobilním čísle 601 275 275. Zákazníkům s neomezeným tarifem u mobilních operátorů a nebo u pevné linky je tímto umožněno volat v rámci svého tarifu bez dalších nákladů. Pro veškeré dotazy spojené s provozováním vodovodů a kanalizací i nadále platí telefonní linka 840 111 322.
Zákaznickou linku společnost zprovoznila v roce 2007. K dispozici je nepřetržitě, 24 hodin sedm dnů v týdnu. Za poslední rok operátoři obsloužili 6 876 zákazníků, kteří většinou řešili záležitosti ohledně fakturace, či nejasnosti ohledně dodávek vody. “Věříme, že tento krok povede k dalšímu zkvalitnění nastavených služeb“ doplnila Blaszczyková.
Zákaznická linka
Novohospodská 93
261 01 Příbram IX
datová schránka: mw2g7ve
Žádost o existenci inženýrských sítí
Potřebujete zjistit, zda na vašem pozemku jsou vodovodní a kanalizační sítě? Pak vyplňte žádost
a informace vám bude zaslána.
Rozbory vody
1. SčV, a.s. provádí rozbory pitných a odpadních vod.